Katalog ras

Wampir

Stworzenia te preferują życie nocne, aczkolwiek, wbrew powszechnemu przekonaniu, zazwyczaj nie szkodzi im słońce. Mało kiedy śpią, ponieważ tego nie potrzebują, regenerują energię poprzez posiłki. Czasem jednak zdarza im się to robić dla czystej przyjemności ze snu. Przeważnie żywią się krwią, ale każdy podtyp gustuje w nieco innej. Można im zrobić krzywdę przy użyciu srebra oraz wody święconej. Większą lub mniejszą w zależności od stażu i podtypu osobnika. Nie przepadają za aniołami. Mimo wszelkim plotkom wampiry posiadają krew (która ma ciemno bordowy odcień) i wcale nie przemieniają w inne wampiry ugryzieniem.
Wiek: żyją dopóki, ktoś nie zada im śmiertelnego ciosu.
Numer identyfikacyjny: 10
Podtypy

Demon

Posiadają oni rogi na głowie, mają one najprzeróżniejsze kształty, jednak zawsze są one mocne i trudne do złamania. Nie przepadają za wodą święconą, a z aniołami mają trudne stosunki. Posiadają oni czarną krew.
Wiek: średnio dożywają do 400 lat.
Numer identyfikacyjny: 20
Podtypy

Żywiołak

Są to osoby, które panują nad jednym żywiołem. Im starszy żywiołak, tym lepiej panuje nad swoim żywiołem. wyglądają jak ludzie.
Wiek: średnio dożywają do 130 lat.
Numer identyfikacyjny: 30
Podtypy

Zmiennokształtny

W zależności od podtypu jest się w stanie zmieniać w żywe stworzenia, albo elementy natury lub przedmioty.
Wiek: ich długość życia jest podobna do ludzkiej.
Numer identyfikacyjny: 40
Podtypy

Zwierzołak

Wyglądają jak ludzie, jednak posiadają zdolność przemiany w jedno konkretne zwierze. Kolor ich futra jest taki sam jak kolor włosów.
Wiek: ich długość życia jest podobna do ludzkiej.
Numer identyfikacyjny: 50
Podtypy

Animag

Rasa powstała z połączenia zwierzołaka i człowieka. Przemienia się w jedno konkretne zwierze, a w ludzkiej postaci posiada zwierzęce fragmenty.
Wiek: ich długość życia jest podobna do ludzkiej.
Numer identyfikacyjny: 60
Podtypy

Antopomorf

Powstała ona poprzez połączenie zwierzołaka z animagiem. Wygląda jak zwierze z ludzkim szkieletem. Posiadają oni krew w kolorze pomarańczu.
Wiek: ich długość życia jest podobna do ludzkiej.
Numer identyfikacyjny: 70
Podtypy

Dragon

Niektórzy posiadają tylko smocze części wyglądu, inni mogą się w nie zmienić. Są czysto mięsożerne i upodobały sobie ludzkie mięso.
Wiek: średnio dożywają do 230 lat.
Numer identyfikacyjny: 80
Podtypy

Anioł

Stworzenia posiadające puchate skrzydła, słabną w ciemnych i ponurych pomieszczeniach. Z reguły bardzo miłe i przyjazne.
Wiek: średnio dożywają do 400 lat.
Numer identyfikacyjny: 90
Podtypy

Duch

Często niewidzialne stworzenia, które przenikają przez różne przedmioty. Blokują je wyłącznie przezroczyste obiekty jak szkło albo folia. Mimo plotek nie są to zmarłe osoby, tacy się urodzili.
Wiek: żyją wiecznie, niektórych podtypów nie da się nawet zabić.
Numer identyfikacyjny: 100
Podtypy

Elf

Stworzenie o długich włosach i spiczastych uszach niezależnie od rasy. Bywają bardzo aroganccy i uważają, że są najlepszymi istotami na świecie. Ich krew ma odcień turkusu.
Wiek: średnio dożywają do 160 lat.
Numer identyfikacyjny: 110
Podtypy

Przywoływacz

Każdy z nich posiada medalion z wygrawerowanym zwierzęciem. Są w stanie przywołać dzięki niemu zwierze, którego rozumieją mowę.
Wiek: ich długość życia jest podobna do ludzkiej.
Numer identyfikacyjny: 120
Podtypy

Kitsune

Często myleni z animagami, momentami uważani nawet za jeden z ich podtypów. Pomyłka wiąże się bowiem z wyraźnie podobnymi cechami wyglądu, czy przeciętnych zdolności. Obie rasy posiadły bowiem zdolność przemiany w zwierzę, z tą jednak różnicą, że kitsune ograniczone zostały jedynie do przerośniętych lisów. Za kolejne podobieństwo uważa się wyraźnie widoczne, zwierzęce elementy- uszy i ogon, choć kitsune, w zależności od rodzaju, mogą posiadać ich naprawdę wiele.
Wszystko wyjaśnia się wraz z chwilą dokładniejszej analizy, w której odkryte zostają pozostałe zdolności naszych lisisastych, indywidualne dla każdego z podtypów
Wiek: Dożywają zazwyczaj 120 lat.
Numer identyfikacyjny: 130
Podesłała Koniara123
Podtypy

Tenebris

Istoty te są niezwykle społeczne, przez co czują się zagubione w samotności. Zawsze można spotkać ich w grupach od 5 do 10 osobników, gdzie rządzi najsilniejszy. Mają dwie pary oczu, pyski otwierające się w kształcie T, cztery ręce z ostrymi szponami oraz chwytny ogon. Osiągają do 2 metrów. Czasami posiadają także rogi. Ich umiejętność polega na zmianie w człowieka. Ich futro zawsze ma kolor włosów, podobnie oczy zostają tego samego koloru. Mogą jeść tylko ludzkie mięso. Zjedzenie czegoś innego doprowadzi do zatrucia pokarmowego lub wymiotów, które mogą być niebezpieczne dla otoczenia. Mogą za to pić to samo co ludzie. Potrafią też strawić kości, dzięki swojemu niezwykle silnemu kwasowi żołądkowemu.
Wiek: Ich długość życia jest podobna do ludzkiej.
Numer identyfikacyjny: 140
Podesłała Natusiaoo
Podtypy

Hetera

Wyłącznie żeńskie istoty, które cechują się zazwyczaj powabnym wyglądem i wyjątkową umiejętnością przyciągania mężczyzn, której niewielu jest w stanie się oprzeć. Żywią się jedynie mięsem samców, ewentualnie roślinami. Większość heter jest niezrównanymi wojowniczkami, które nie lękają się niczego, są one również, mimo zazwyczaj drobnej budowy, bardzo silne a jedynie srebro jest w stanie je osłabić.
Wiek: Wciąż nie udało się ustalić górnej granicy jednak przypuszczalnie jest to około 200 lat
Numer identyfikacyjny: 150
Podesłała paulinagrzelak01
Podtypy

Adevar

Rasa ta potrzebuje specyficznych warunków do powstania. Adevarem może zostać jedynie dziecko hetery, spłodzone z człowiekiem, który był potomkiem zmiennokształtnego, żywiołaka i przywoływacza. Gen warunkujący jednak przynależność do tej rasy jest uśpiony, aż do czasu gdy nosząca go osoba spełni dwa warunki: wypije krew bądź zostanie ugryziona przez wampira oraz zginie by móc odrodzić się jako swoja "prawdziwa" forma. Mogą spożywać normalne ludzkie pożywienie
Wiek: Żyją do czasu aż wytnie się im serce za pomocą specjalnego ostrza, wykonanego z diamentu oraz srebra zahartowanego w smoczej krwi, poćwiartuje, spali a popiół wymiesza się z wodą i wypije czyli innymi słowy żyją praktycznie wiecznie.
Numer dentyfikacyjny: 160
Podesłała paulinagrzelak01
Podtypy

Wendigo

Legenda mówi, że powstaje ono z osób odrzuconych przez ukochanych. Jest to jedyny fakt, który zdarza się z prawdziwą ich naturą. Nie każdy wie jednak, że mogą one zarażać osoby, z którymi poczują więź. Zazwyczaj chodzi tu o smutek lub rozgoryczenie. Dokonują tego przez ugryzienie w prawdziwej postaci, sprawa nie jest przesądzona od razu. Dopiero gdy będący w amoku, popełni akt kanibalizmu w pełni się zmienia. Można z tym walczyć, jednak większość przypadków kończy się śmiercią albo wygraną instynktu. Jak już przy nim jesteśmy, to jest on bardzo silny u obu typów. Szczególnie zimą apetyty na ludzkie mięso tych stworzeń rosną. Na co dzień bywają całkowicie niegroźne, jeśli nie jest się drapieżnikiem i nie podejdzie się zbyt blisko. Problemem przeklętych Wendigo jest wywoływanie dotykiem, będąc pod postacią człowieczą, psychozy u ludzi (i czasem niektórych istot magicznych). Jest to powodem ich skrzętnego unikania kontaktu fizycznego. Rasa ta upodobała sobie szczególnie lasy. Ich słabością jest ogień, a charakterystyczną rzeczą w diecie upodobanie do mięs, szczególnie surowych i jak najświeższych.
Wiek: Długowieczne, żyją, dopóki ktoś ich nie zabije, co nie jest zbyt łatwe i wiąże się z egzorcyzmami lub do wypełnienia swojej roli na ziemi (tylko w przypadku pierwszego typu)
Numer identyfikacyjny: 170
Podesłała karolina230301



Masz pomysł na rasę, albo podtyp już do istniejącej. Wystarczy wysłać opis i nazwę do administracji, a na pewno katalog zostanie poszerzony o twój pomysł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz