sobota, 19 maja 2018

Reaktywacja!

Minęło dobre pół roku od momentu umarcia tego bloga. Już jakiś czas temu myślałam nad tym, aby go reaktywować i tak właśnie teraz w środku maja doczekaliśmy się tego! Zapytałam się wszystkich dawnych członków czy chcą pozostać na blogu. Otrzymałam od niektórych osób odpowiedzi, i bardzo za nie dziękuje.

Przy okazji teraz nie jestem już sama, ponieważ Tsukiko, chętnie przyjęła posadę administratorki pomocniczej, tak więc z tego powodu jest ona Bethą w tym pokręconym wiezieniu xD

W planach mam już kilka eventów pisarskich jak i malarskich, a może i jeszcze jakiś innych? Wyjdzie wszystko w praniu :>

Upomnień w tym miesiącu nie będzie, no bo rozpoczynamy w jego połowie, jednak miło będzie jak każdy coś napisze, ładnie to będzie wyglądać na podsumowaniu tego miesiącu, które w myśl dawnej tradycji zawita :>

Tak więc wszem i wobec informuje, że Cień Wolności powraca do żywych i zaprasza nowych członków do siebie.

Zobacz obraz źródłowy
"nawet nie wiem z czego on jest, ale no pasuje tutaj" xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz